Back to Polyglot Home page         
NOT A MEMBER YET ?
FREE REGISTRATION

image
image
 Name 
 Password 
 Remember me?    Password Lost?
image

Explore New features requests

World section  Home   Go to this section  ABOUT POLYGLOTCLUB   Go to this section  New features requests   Section I am in  sos arabe litteraire...

WRITE A COMMENT for this subject Create another subject for *New features requests* category

sos arabe litteraire help me

J ai deja entendu parlé de votre secte par des amis je veux reprendre du temps pour me cultiver et croiser des gens venant d'autres horizons jaime les langues je suis marocain jai grandi en france j'aimerais reapprendre ma langue natale le marocain (et l'arabe biensur) si jpeux en profiter pour croiser des anglais  des portuguais  des espagnoles je peux vous aider de mon cote pour le francais et vous dans vos langues

Subject created by Send a message LukyMo on Dec 31, 2007 @ 02:57

WRITE A COMMENT for this subject Create another subject for *New features requests* category

World section  Home   Go to this section  ABOUT POLYGLOTCLUB   Go to this section  New features requests   Section I am in  sos arabe litteraire...
Select a letter encoding

Need a special keyboard ?

image
image
» Home » Profile » Friends » Meet » Chat » Mailbox » FAQ » Forum » Travel » Lessons » Links » Partners » About us
Copyright © 2008  Polyglot-Learn-Language.com - PolyglotClub.com - Pglot.com - Non Profit Organization - Policy
image