Hello and salam to everyone.
I love collecting postcards from all over the world (stamped and postmarked). It is my wish to swap/exchange with those interested. if you to swap/exchange, please leave me a message so that we can start soon. Thank you.
Bonjour et salam à chacun. Je suis la Malaisie et aime rassembler des cartes postales de partout dans le monde (embouti et timbré). Elle est ma de permuter de souhait/échange avec ceux intéressé. si vous pour permuter/échange, me laissez svp un message de sorte que nous puissions commencer bientôt. Merci.
Hola y salam a cada uno. Soy de Malasia y amo el recoger de las postales de por todo el mundo (estampado y matasellado). Es mi intercambiar/intercambio del deseo con ésos interesado. si usted intercambiar/intercambio, por favor me deja un mensaje de modo que poder comenzar pronto. Gracias.
Olá! e salam a todos. Eu sou de Malaysia e amo coletar cartão de pelo mundo inteiro (carimbado e carimbado). É minha trocar do desejo/troca com aqueles interessada. se você trocar/troca, me deixa por favor uma mensagem de modo que nós possamos começar logo. Obrigado.
Subject created by on Jan 26, 2010 @ 03:40 |

Edit this page...

Foorum 

Award 2007
Back to the *Other General Subjects* subjects
WRITE A COMMENT for this subject
Exchanging postcards, cartes postales, postales, cartão
http://www.polyglot-learn-language.com - Mittetulunduslik Organisatsioon -